Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Creepypasta: Druhá tvář lásky

Je to už pět let, co jsem na svém blogu naposledy zveřejnil český překlad nějaké creepypasty. Chtěl bych na tradici navázat – tentokrát překladem jedné ze svých vlastních creepypast: Druhé tváře lásky.

Na úvod snad jen tři poznámky:

1. Tuhle creepypastu jsem před několika lety napsal v angličtině a přidal na stránku creepypasta.wikia.com. Nesklidila prakticky žádný ohlas, ale na druhou stranu mi aspoň její revidovaná verze nebyla smazána jako totální škvár. Až nedávno mě napadlo přeložit ji do češtiny.

2. Pokud se náhodný čtenář neorientuje, zde je krátké vysvětlení, co to vlastně creepypasta vůbec je:

Pojmem creepypasta se v internetovém slangu myslí příběh, nejčastěji hororový, který si lidé předávají po síti (odvozeno od copy & paste – zkopírovat a vložit).

3. Citlivé povahy si dovolím upozornit, že creepypasta obsahuje scény brutálního násilí a celý příběh je mizerný a plný nelogičností, takže by ho nikdo neměl číst. :-)

Takže když už máme za sebou formality, tady je samotná pasta:

__________________________________________________________

Druhá tvář lásky

Mám moc rád zvířata. Už od dětství. Psy, kočky, želvy, všechny možné mazlíčky, dokonce i zvířata, kterých se jiní lidi štítí – laboratorní potkany, hady, pavouky. Vzpomínám si, že jsem trávil hodiny u videa a sledoval dokumenty. Taky jsem měl obrovskou sbírku obrázků divokých zvířat. Určitě vás nepřekvapí, že jsem brzy chtěl chovat i nějaká vlastní.

Žil jsem s mámou v malém bytě v jedné špinavé čtvrti. Táta od nás odešel krátce poté, co jsem se narodil. Byla to zchátralá čtvrť plná zoufalství a špíny. Nevadilo mi to – ať už byly ulice sebevíc nebezpečné, nikdy jsem neměl možnost ověřit si to na vlastní kůži. Celé dětství jsem totiž prožil ve svém pokoji. Máma mě vyučovala, několikrát denně mě přišla zkontrolovat, jedli jsme spolu, ale většinu času jsem trávil ve svém pokoji sledováním videokazet, prohlížením sbírky obrázků zvířat a díváním se z okna na lidi. Náš byt byl ve čtvrtém patře a z okna byl vidět špinavý dvorek zavalený krabicemi a haraburdím. Hrávaly si tam děti a já je z výšky pozoroval. Mého mávání si nevšímaly.

Nevím, proč jsem si nechodil ven hrát s ostatními dětmi. Jediné, co by to mohlo aspoň trochu vysvětlit a na co si vzpomínám, se událo, když mi byly asi tři nebo čtyři. Jedno brzké ráno mě máma vzala na místo, kde chodili lidi v bílém. Jeden z nich mě prohlížel, vyptával se mě a pak mě poslal ven z místnosti. Máma zůstala uvnitř a ti dva spolu dlouho mluvili. Když jsme se vrátili domů, řekla mi, že nemůžu vycházet z bytu.

Neměl jsem nikoho, s kým bych si mohl povídat a hrát, a tak se můj zájem o zvířata postupně proměnil v posedlost. Byly mou jedinou radostí. Když mi bylo pět nebo šest, začal jsem mámu prosit, ať mi koupí aspoň myšku. Mé žadonění muselo být nesnesitelné. Po několika měsících škemrání konečně souhlasila. Asi už to žadonění nemohla vystát, ale to mi nevadilo – dostal jsem svou první želvu a nezajímal se o nic jiného.

Pojmenoval jsem ji Robbie. Nedokážu vůbec říct, kolik hodin jsem strávil tím, že jsem pozoroval, jak Robbie jí, pije a plazí se z jedné strany terária na druhou. Taky jsem dostal kotě. Pojmenoval jsem ho Jasper a hodně si s ním hrál. Pokoušel jsem se ho vycvičit, ale to s kočkou dost dobře nejde, a tak jsem svého úmyslu zanechal a začal mámu prosit, ať mi koupí psa.

Po šesti týdnech soustavného vzlykání souhlasila. Pořídila mi fenu zlatého retrievera a já si ji okamžitě zamiloval. Když chcete vycvičit zvíře a nemůžete na cvičiště, jde to ztěžka, ale když se obrníte trpělivostí, zvládnete aspoň základy. Když mi bylo jedenáct, měl jsem pokoj plný želv, pavouků, hadů, morčat, laboratorních myší, a taky tu byl i pes a kočka. Přestěhoval jsem se do většího pokoje a v mém pokoji se usadila máma, abych měl pro sebe a svá zvířata více místa. Byly to šťastné dny.

Jednoho pozdního odpoledne jsem z okna sledoval, jak si děti venku hrají. A tehdy jsem uviděl něco příšerného, z čeho se mi skoro zastavilo srdce. Víte, občas se člověk dostane do situace, kterou úplně není schopný zvládnout, ale ví, že přesto musí něco udělat. Cokoliv. A to byl můj případ. Tehdy se ukázalo, že moje láska ke zvířatům má i druhou tvář.

Jeden z chlapců přišel ke skupině dětí přímo pod mým oknem. Něco táhl. Za ocas. Bylo to zvíře a hrozně krvácelo. Když přistoupil blíž, poznal jsem, že je to pes. Vlčák. Kluk do něj kopal, bil ho a smál se na celé kolo, jako by to byla ta nejlegračnější věc na světě. Do hlavy mi stoupla krev.

Když ostatní spatřili kořist, kterou jejich kamarád přitáhl, začali se smát s ním. Někteří popadli dřevěné a železné tyče, které ležely poblíž, a připojili se k němu. Bylo to nesnesitelné. Když jsem ten hrozivý výjev sledoval, došlo mi, že tomu nebohému stvoření musím pomoct.

Seběhlo se to v okamžiku. Vzpomínám si, že jsem otevřel dveře pokoje, proběhl chodbou, porazil na zem nic netušící mámu, rozrazil dveře bytu a seběhl čtyři patra. Bezmyšlenkovitě jsem skočil po jednom z kluků a srazil ho. Když ostatní uviděli, co se děje, ani mu nepřispěchali na pomoc. Utekli. Psa nechali ležet a krvácet na dlažbě. Těžce a nepravidelně oddechoval.

Stěží bych dokázal popsat svou touhu potrestat toho kluka, když jsem ho popadl. Možná jste slyšeli ty příběhy o tom, jak jsou některé matky schopny i fyzicky téměř nemožných věcí, když jejich dětem hrozí nebezpečí. Myslím, že u mě to bylo něco podobného. Rozdrtil jsem mu obličej o dlažbu, zpřelámal všechny kosti a na několika místech těla odtrhl kůži. Pach jeho krve mě doháněl k ještě větší zuřivosti.

Když jsem s ním skončil, mé první myšlenky patřily tomu ubohému stvoření. Pes ležel na zemi – naštěstí živý. Kolem nás se shromažďovali lidé. Ječeli v šoku z toho strašlivého výjevu. Prosil jsem je, ať pomůžou psu. Nikdo z nich mě neposlouchal, všichni ode mě znechuceně odvraceli tváře. Nakonec přiběhla máma a odvedla mě zpátky domů.

Toho večera mě odvezli na místo, kde chodili lidi v černém. S mámou jsme strávili hodiny tím, že jsme odpovídali na jejich otázky. Poslali mě z místnosti, ale máma zůstala uvnitř a tam spolu dlouho mluvili. Nakonec nás pustili domů, ale od té doby nás začali čas od času navštěvovat.

Právě tehdy se začaly šířit ty zvěsti – o dětech, které zabíjí příšera ze špinavé čtvrti. Příšera, která vypadá jako chlapec, ale má dva obličeje, každý s vlastním párem očí.

Autor: Michal Ledwoń | pondělí 16.11.2020 18:13 | karma článku: 8,67 | přečteno: 588x
  • Další články autora

Michal Ledwoń

Přepisujme ruská a ukrajinská jména česky, ne anglicky!

Válka na Ukrajině se do naší všednodenní zkušenosti valí z médií i sociálních sítí. Mám v té souvislosti takovou jednu malou prosbu...

24.3.2022 v 17:54 | Karma: 29,44 | Přečteno: 1278x | Diskuse| Média

Michal Ledwoń

Creepypasta: Připoutejte se

Druhou (a zatím poslední) creepypastou z mé vlastní dílny je Připoutejte se. Válela se mi na disku už nějakou dobu a teprve před pár dny jsem ji zveřejnil na creepypasta.wikia.com. Tohle je její český překlad.

18.11.2020 v 16:33 | Karma: 8,61 | Přečteno: 492x | Diskuse| Hobby

Michal Ledwoń

Opravdu je Karviná tak špatné místo k životu?

Občas médii proběhne zpráva o kvalitě života napříč Českem. Karviná se v nich pravidelně objevuje na posledních příčkách. Jak takové statistiky vnímá místní? A jak se v Karviné žije doopravdy?

27.10.2020 v 19:18 | Karma: 15,98 | Přečteno: 1241x | Diskuse| Ostrava

Michal Ledwoń

Sex v seriálu z Tolkienova světa? Proč ne, ale opatrně

Médii proběhla zpráva, která vyvolala debatu mezi čtenáři fantasy. Autoři nového seriálu z prostředí Tolkiena světa, který natáčí Amazon, hledají komparz pro „nahé“ scény.

16.10.2020 v 15:08 | Karma: 10,56 | Přečteno: 726x | Diskuse| Kultura

Michal Ledwoń

Černý den české internetové subkultury. Končí fejkový Ovčáček a CaryMaryFuck

Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje 2018 se zapíše černým písmem do dějin českého internetu. Ne že by se stalo něco kdovíjak zásadního či snad katastrofálního.

7.7.2018 v 8:58 | Karma: 21,29 | Přečteno: 2288x | Diskuse| Média
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno  17:40

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Británie uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, oznámil premiér

23. dubna 2024  16:56,  aktualizováno  17:29

Britská vláda uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, uvedl v úterý britský premiér Rishi Sunak...

Herečky ze Zlaté labutě vydražily rekvizity ze seriálu pro děti z dětských domovů

23. dubna 2024

Seriál Zlatá labuť se blíží do finále, a proto TV Nova uspořádala v sobotu charitativní akci v Art...

Hrozí nový Černobyl. Centrum Střední Asie mohou zamořit radioaktivní kaly

23. dubna 2024  16:52

Nestabilní odkaliště vzniklá v Kyrgyzstánu po těžbě uranové rudy v dobách Sovětského svazu hrozí...

  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3911x
Středoškolský učitel angličtiny a společenských věd. Taky amatérský muzikant a filmový nadšenec, překladatel trailerů, vlastenec a rumunofil.