Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Creepypasta: Připoutejte se

Druhou (a zatím poslední) creepypastou z mé vlastní dílny je Připoutejte se. Válela se mi na disku už nějakou dobu a teprve před pár dny jsem ji zveřejnil na creepypasta.wikia.com. Tohle je její český překlad.

Bylo lednové odpoledne. Cestoval jsem domů po týdnu na univerzitě ve městě. Seděl jsem pohodlně za volantem a jel po venkovské silnici. Byl to teplý den, všude byl rozbředlý sníh a cesty byly mokré.

Poslouchal jsem rádio. Reportérka hlásila, že se vrátí mrazy. Děkoval jsem bohu – jestli jsem něco fakt nesnášel, bylo to brodění se mokrým sněhem s nohama mokrýma kvůli těm svým laciným botám.

Když se setmělo, vypadalo to, že se s předpovědí docela trefili. Sledoval jsem displej na palubovce. Teplota klesla už o patnáct stupňů. Začal foukat studený vítr a z oblohy se snášely sněhové vločky. Usmál jsem se a zesílil rádio. Byl jsem rád, že po příjezdu nebudu muset vymáchat nohy v teplé vodě.

Bylo asi půl šesté. Silnice byly téměř prázdné, v autě bylo teplo a já se těšil, až se večer pohodlně usadím v křesle s lahví vína a nějakou dobrou knížkou.

Píp. Píp. Píp.

Co to?

Píp. Píp. Píp.

Byla to kontrolka bezpečnostního pásu, která se spouští, když nejste připoutaní. Červeně svítila a palubovka vydávala otravné zvuky. Ihned jsem si zkontroloval pás. Byl zapnutý. Tak co je?

Píp. Píp. Píp.

Podíval jsem se pečlivěji. Byla to kontrolka pásu spolujezdce. Asi je vadný senzor, pomyslel jsem si. Jak pípání sílilo a bylo stále otravnější, začal jsem do sedadla mlátit pěstí. Po několika ranách pípání přestalo. Za několik okamžiků jsem už zase poslouchal rádio a na kontrolku zapomněl. Ale za chvíli…

Píp. Píp. Píp.

Kontrolka opět svítila. Naštval jsem se. Auto bude určitě potřebovat do servisu a mě děsilo, kolik zase bude stát oprava. Zkusil jsem znovu údery pěstí, ale tentokrát to nepomohlo.

Píp. Píp. Píp.

Do prdele, co se děje? Přistavil jsem na krajnici. Pípání přestalo. Zapnul jsem pás spolujezdce, abych oklamal vadný senzor. Zařadil jsem a vyjel. Chvíli se nic zvláštního nedělo, ale pak…

PÍP. PÍP. PÍP.

Kurva!

PÍP! PÍP! PÍP! PÍP! PÍP! PÍP! PÍP!

Seběhlo se to v okamžiku. Uviděl jsem, jak se na mě ze zatáčky řítí světla. Dupnul jsem na brzdu. Auto dostalo smyk a nedalo se ovládat. Světla se blížila a skoro mě oslepila. A pak, zlomek sekundy před tím, než všechno skončilo, jsem na místě spolujezdce uviděl dvě černé díry v obličeji bez výrazu. Poznal jsem ho.

Autor: Michal Ledwoń | středa 18.11.2020 16:33 | karma článku: 8,61 | přečteno: 492x
  • Další články autora

Michal Ledwoń

Přepisujme ruská a ukrajinská jména česky, ne anglicky!

Válka na Ukrajině se do naší všednodenní zkušenosti valí z médií i sociálních sítí. Mám v té souvislosti takovou jednu malou prosbu...

24.3.2022 v 17:54 | Karma: 29,44 | Přečteno: 1278x | Diskuse| Média

Michal Ledwoń

Creepypasta: Druhá tvář lásky

Je to už pět let, co jsem na svém blogu naposledy zveřejnil český překlad nějaké creepypasty. Chtěl bych na tradici navázat – tentokrát překladem jedné ze svých vlastních creepypast: Druhé tváře lásky.

16.11.2020 v 18:13 | Karma: 8,67 | Přečteno: 588x | Diskuse| Hobby

Michal Ledwoń

Opravdu je Karviná tak špatné místo k životu?

Občas médii proběhne zpráva o kvalitě života napříč Českem. Karviná se v nich pravidelně objevuje na posledních příčkách. Jak takové statistiky vnímá místní? A jak se v Karviné žije doopravdy?

27.10.2020 v 19:18 | Karma: 15,98 | Přečteno: 1241x | Diskuse| Ostrava

Michal Ledwoń

Sex v seriálu z Tolkienova světa? Proč ne, ale opatrně

Médii proběhla zpráva, která vyvolala debatu mezi čtenáři fantasy. Autoři nového seriálu z prostředí Tolkiena světa, který natáčí Amazon, hledají komparz pro „nahé“ scény.

16.10.2020 v 15:08 | Karma: 10,56 | Přečteno: 726x | Diskuse| Kultura

Michal Ledwoń

Černý den české internetové subkultury. Končí fejkový Ovčáček a CaryMaryFuck

Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje 2018 se zapíše černým písmem do dějin českého internetu. Ne že by se stalo něco kdovíjak zásadního či snad katastrofálního.

7.7.2018 v 8:58 | Karma: 21,29 | Přečteno: 2288x | Diskuse| Média
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Sami máme málo. Evropa váhá nad systémy protivzdušné obrany pro Ukrajinu

23. dubna 2024  19:53

Mnohé evropské státy včetně Francie nejsou ochotné zříci se ve prospěch Ukrajiny svých...

Ursula von der Leyenová přijede v rámci předvolební kampaně do Prahy

23. dubna 2024  19:38

Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová přicestuje v úterý 30. dubna do Prahy. V rámci...

  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3911x
Středoškolský učitel angličtiny a společenských věd. Taky amatérský muzikant a filmový nadšenec, překladatel trailerů, vlastenec a rumunofil.