Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AN

vidíte ,ač mladej,nebo já pamětník,líbily se nám díly na začátku.pak jsem to přestal sledovat ,protože to s realitou, kterou jsem žil já ,nekorespondovalo,abych to mohl vzít na milost..asi tak ,jako neznám většinu nových filmů,případně"zpěv"pana landy.

čestnou vyjímkoubyl film "okresní přebor",abych jen nekritizoval,tam jsem se bavil,to byla tak moje kulturní úroveň.:-P,jo,teď čtu paní hrubou-bohužel ani vyprávěj nic.asi jsem kulturním ignorantem.;-D

1 0
možnosti
IH

I11r59e93n71a 39H66r93u26b57á

27. 11. 2012 10:29

Děkuji, souhlasím s vámi.První série je podle mého osobního názoru velmi povedené dílo,možná to nejlepší,co ČT natočila.O to víc mě mrzí,že většina reakcí na které narážím jsou, že "to tak tehdy přece tak nebylo". Říkají lidé,kteří žili "normálně" a ani nemají zájem se o té době něco dovědět, např. z historických pramenů.O stavu naší společnosti vypovídá i to,že zatímco seriál Vyprávěj,je nejoblíbenější seriál v ČR, Zdivočelá země je považována za zkreslenou.

3 0
možnosti
PD

P48e88t83r 20D34v47o48ř11á75k

27. 11. 2012 10:18

Byl to jediný seriál,na který jsem se pravidelně díval a viděl všechny díly všech sérií. Někdy výborné, někdy dobré, někdy průměr . . . dávám vám plně za pravdu o tom závěru celého seriálu. Rozpaky z líčení a dost rozpaky nad tím, že se 12 dílů 4.série odehrává defakto ve dvou letech a pak najednou takový švuňk.

1 0
možnosti
HS

Myslím, že nejsem sám, kdo řekne že to byla jedna z mála věcí na které se dalo v televizi koukat. Poslední díl byl mrazivý - nemluvím jenom o vraždě, která nebyla nikdy potrestána, ale také o tom, jak Žabák s ledovým klidem Maděrovi řekl že příslušné spisy jsou schovány... Všichni víme, že zlo zůstalo nepotrestáno a je tu stále mezi námi. Podle toho také naše země vypadá. Vůbec si nedělám iluze o tom, že by se někdo pokusil natočit seriál právě o tom...

3 0
možnosti
JD

pro mě tento seriál skončil druhou serií, to mělo ještě hlavu a patu. Ve třetí serii se nabalilo hromada postav a děj se rozplizl do osudů dětí a jejich dětí. PS: ten Maděra v tom špitále umřel nebo ne?

0 0
možnosti
PP

P93e78t27r 53P10á23l19k69a

27. 11. 2012 12:26

a Butch a Sundance?

0 0
možnosti
PP

P64e14t50r 69P42á56l29k86a

27. 11. 2012 0:22

seriál mám rád a za vaší recenze bych podepsal skoro každý slovo, což se mi vážně často nestává. R^

Jakkoliv je Zdivočelá země výrazný nadprůměr, tak 12 půl dílu na dvou letech a následně 10 minutový epilog po revoluci - to je prostě odfláknutý.

3 0
možnosti
PK

P21a90v44e23l 81K93u82l71a

27. 11. 2012 7:30

Oni tvůrci viděli, že se opět derou k moci komunisti, tak to chtěli dokončit, než jim to zákáží ;-D

3 1
možnosti
LS

Videl sem temer celou prvni serii a muzu rict ,teda aspon po tech asi 10 dilech co jsem videl ,ze je to opravdu vynikajici serial . Bohuzel ale ziju dlouhodobe v zahranici a nemam moznost zbyvajici serie videt jinak nez na nettu ,takze muj  jen technicky dotaz. Vi nekdo ,kde se daji  najit  kompletni dalsi serie na internetu?

2 1
možnosti
Foto

Čtvrtá řada by měla být na stránkách seriálu: http://www.ceskatelevize.cz/porady/10225075918-zdivocela-zeme-iv/, o ostatních k legálnímu sledování nevím.

0 0
možnosti
FK

"Ani ten Václav Havel nedorazí" Člověče, vy byste z toho chtěl mít červenou knihovnu. To co vyčítáte / např. časová nevyváženost, nerovnoměrnost výstupu různých postav/ je vlastně nesmírně zajímavý umělecký záměr. A co je nejsmutnější: tragická realita, kterou vy si ani zbla nedokážete představit. Copak vám nedošlo, jak život   v té době byl mimořádně nereálný, nahodilý a pro poctivého a zodpovědného člověka mimořádně nebezpečný? V pohodě přežíval jen ten, kdo veškerou mravní  společenskou zodpovědnost hodil za hlavu.

6 1
možnosti
FK

Každopádně vám ale, autore, blahopřeju k Vašemu zamyšlení a přeju Vám hodně úspěchů v interpretaci seriálu ve Vaší práci.R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3911x
Středoškolský učitel angličtiny a společenských věd. Taky amatérský muzikant a filmový nadšenec, překladatel trailerů, vlastenec a rumunofil.