Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nebyla bych tak přísná. Sprosté nadávky nemám ráda, ale věřte, že když běžím utahaná z práce do obchodu, pak mě čeká vyzvednout kluka ze školky, uvařit doma večeři a spol., tak mě může opravdu hodně vytočit, když mě u obchodu zdrží lidé vybírající na všemožnou charitu, žebrající bezdomovci, lidi dělající průzkum nebo vnucující kreditní karty. Mě to obtěžuje! Snažím se být slušná, ale jsem podobnému obtěžování vystavena několikrát do týdne. I když sprostě nemluvím, umím si představit, že bych měla např. těžký den v práci, k tomu migréna kterou trpím, hádka s manželem, spěch do školky.... nemůžu dát ruku do ohně za to, že by mi nějaký ten peprný výraz neutekl. Jednou mě takto obtěžoval chlápek, který přišel s tím, že by chtěl práci, protože už prý marně několik měsíců shání (v Praze před vánoci, ha ha). Poslala jsem ho do obchodu, že tam visela cedulka, že berou brigádníky na doplňování zboží. Nakonec si řekl o peníze. Bylo mi to krajně nepříjemné, venkovní parkoviště, stmívalo se, nikdo.zrovna okolo nešel. Bála jsem se, že vytáhnu peněženku a on mi ji vytrhne z rukou nebo mi třeba ukradne auto. Naštěstí se objevil nějaký pán, tak jsem na něj začala volat jako na manžela. Pochopil a chlápka dost tvrdě zahnal, neváhaje použít sprosté slovo. Taky byl ten pán podle vás spodina?

1 0
možnosti

Dneska i ten taxikář se musí pěkně otáčet aby uživil sebe a rodinu. Pracuje "na ulici" a podobných bezdomovců potkává mraky. Nedivím se že jedná takovým způsobem. Věřte tomu, že v Praze jsme na ně ještě ostřejší. A nejen na bezdomovce. Není dne, aby po mě někdo nechtěl příspěvek na opuštěné děti, psy, seniory, dokonce i koně, na léčbu rakoviny, atd. Do toho všeho "pouliční" pojišťováci, prodejci telekomunikačních služeb, voňavek z Polska, poslední dobou nabízí i praktického lékaře. Vůbec nevidím ani ten nejmenší důvod proč by mě mělo tolik lidí pro mě absolutně bezdůvodně oslovovat.

2 2
možnosti

a jaký je rozdíl , mezi nadávajícím taxikářem a učitelem , který se vyjadřuje o svých / jistě nemyslí všechny /spoluobčanech jako o polointeligentní spodině Karviné ?

3 1
možnosti
Foto

Termínem "polointeligentní spodina Karviné" jsem pouze označil určitou skupinu lidí na základě stylu jejich vyjadřování a chování k jiným lidem. Myslím, že je to označení výstižné a pravdě odpovídající (a v tom vidím ten rozdíl, na který jste se ptal, plus v tom, že já lidem vulgárně nevyhrožuju). Nic na tom nemění to, jak nafoukaně to může znít.

0 1
možnosti
Foto

Uznavam, ze ten taxikar to prehnal, ale verte tomu, ze az budete tak 35 nebo 40, vase lidumilne nazory z vas vymizi. Ted to berete jinak. Mate soucit, uz ta vase veta v uvodu o tom svedci. Kdyz vas ale nekdo otravuje o almuznu 10x denne, a vy mate co delat s uzivit rodinu, mozna se to ve vas otoci. Mozna ne, nevim. Dnes me urcite chapat nebudete.

2 1
možnosti

Ono je to těžké, už i bezdomovci nejsou, co bývali............Mě obtěžovali tak obden při nakupování. Nenadával jsem jim, vždy jsem jim nabídl práci. Kupodivu, pokud se neobjeví nějaký nový, už nic nechtějí ..........;-D

5 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3911x
Středoškolský učitel angličtiny a společenských věd. Taky amatérský muzikant a filmový nadšenec, překladatel trailerů, vlastenec a rumunofil.