Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TS

Víte, možná je to tím, že mě Ruda i Ostravak minuli, a taky že mám kolegu Ostraváka, který hodně podobně mluví a je to jeden z nejlepších lidí, které jsem kdy potkala. Snažím se říct, že ne pro každého je ostravština profláklá, umělá a posměšná. Že to u pana Větvičky někomu leze na nervy? No, povinná četba jeho blog není a podle hodnocení jeho článků bych řekla, že to pořád spoustu lidí baví. Tak nechme své kolegy blogery na pokoji (nebo vás pan Větvička taky kritizoval?) :-)

5 7
možnosti
VB

Sluneční stát byl dost dobře zpracovaný, občas si ho pustím, a můžu srovnávat co nám v místech kde se denně pohybuju mizí.Dialekt normální nic přehnaného jak Ruda, až na ten smutný příběh.....:-)

2 0
možnosti
OU
SL

Jo, pěkný blog. Větva je fajnovej chlap, ale už mě taky nebaví jeho blogy číst. Tím, že nemám TV a rádia poslouchám jen internetová/hudební, jsem ušetřena RzO (naštěstí);-)

6 3
možnosti
JS

Větva vykradl Ostravaka - to je všechno. Jinak čeho je moc, toho je příliš. ;-)

8 4
možnosti
Foto

Nedávno jsem četla tady na idnesu Ostravaka Ostravskeho a protože by mě stále zajímalo kdo se za ním skutečně skrávý tak jsem ho četla velice bedlivě. A pokud porovnáte texty Ostravaka a Ladi Větvičky tak se vůbec nepodobají. Oba používají zcela odlišnou ostravštinu ;-)

3 1
možnosti
Foto

Njn mladíku a co přesně vám vadí? To že my z Ostravy a okolí vypadáme jako .... ? Vlastně nevím jak přesně, protože o tom jestli je někdo dobrý nebo špatný člověk obvykle nevypovídá odkud je a jak mluví.  

Větva své čtenáře má, a možná nejde ani tak jakým jazykem píše ale co píše. Ono v jeho podání se ta realita nezdá až tak hrozná, jaká ve skutečnosti je. ;-) 

Mě osobně nevadí nikdo z jmenovaných, protože když nechci tak to prostě neposlouchám nebo nečtu. A např. vámi zmiňovaný film Sluneční stát vůbec hanlivý k ostravákům nebyl, stejné postavičky jako jsou v něm žijí i ve skutečnosti. Nejen v Ostravě ale všude okolo nás. ;-)

7 4
možnosti
PM

jeďte na půl roku pryč z Ostravy a po návratu se budete divit v jakém prostředí jste dosud žila

1 4
možnosti
BM

Souhlas! Větvu už nečtu a před "Rudou" obstojně unikám, neb je trapny cyp;-)

11 9
možnosti
LT

když už tak "bo je trapny jak cyp" ;-)

12 0
možnosti
Foto

KarmaR^

A to nemám nic proti Větvovi,sice už ho moc nečtu, ale fotoblogy má pěknéR^

Ruda mi pije krev;-O

Ostravaka jsem četla- první kniha:záchvaty smíchu. Druhá: smála jsem se pořád,ale už spíš jen pousmání. Další pokračování jsem si už nekoupila, přestal mě bavit. Takže tak.

12 5
možnosti
Foto

Rudlo, nemínusuj tady, kurde;-O;-D

9 8
možnosti
VV

S některými baviči, je to jak s poslanci. Neví, že začínají být trapní.R^

7 4
možnosti
Foto

Docela ftipny by bulo gdyby nějaky Kurd už tomu Kavallčikovi konečně nakopal řiť a on nam dal pokoj.:-)

3 10
možnosti
Foto

Mínusáci myslíte, že se na vašeho Rudu Kurdové nemůžou zlobit? Můžou. Je to jejich svaté právo. On si totiž mimo jiné na jejich urážení postavil kariéru.

1 9
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3911x
Středoškolský učitel angličtiny a společenských věd. Taky amatérský muzikant a filmový nadšenec, překladatel trailerů, vlastenec a rumunofil.