Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Že by se blýskalo na lepší časy ? Lidé už mají opravdu dost násilí na televizní obrazovce, vulgarity a nabádání k násilí. A je celkem jedno, jestli se to děje ve večerních zprávách, trapných reality show nebo v textech Řezníka.

5 0
možnosti
Foto

Je mi uprimne lito vsech kdo nechapou,ze Reznikje pouze umelecke alter ego a ne realna postava.Nezaznamenal jsem zadne podobne reakce,kdyz pan Trojan ztvarnil ve filmu Jedna ruka netleska postavu vysinuteho restauratera,ktery nevaha servirovat stejne vysinutym pratelum pokrmy z chranenych zvirat a jako vrchol hostiny se podava pecena lidska paze.To vsichni chapou,ze je to jen film.Ovsem videoklip je pro ne realita.Je mi vas lito:-/

2 3
možnosti
JK

A mě je zase "upřímně líto" tebe, když vůbec nechápeš, že tohle není spor o to, jestli je Řezník "reálná postava" či jen "umělecké alter ego"!

Je mi tě líto, když nechápeš, že lidem  oprávněně vadí oslava a propagace násilí 

či zviditelňování se různých pseudoumělců formou nejprimitivních a nejvulgárnějších oplzlostí na veřejnosti. 

Všechno má své hranice.. i ta vytoužená svoboda ji má!

3 2
možnosti
Foto

I37v68a17n 68M66a88r56e31k

1. 12. 2013 8:07

V každém případě všem příznivcům zastáncům "uměleckých kvalit" p.Řezníka doporučuji aby si ho zval k  vystoupení  na své soukromé večírky,zcela jistě se mu dostane od pozvaných hostů a přátel obrovského skandovaného aplausu a každý si odnese navíc sebou domů i neskutečný umělecký zážitek  ! ! ! 8-o ;-D R^

2 0
možnosti
LH

Nikdy jsem nevěděl, ze existuje nejaky řezník . Tak jsem si pustil , dve jeho videa s něčím, co on asi nazývá písni. Kdysi jsem napsal na blog neco o homosexuálech. Byl jsem vymazán. Ze širim xenofobii. Ale tohle.... At uz si v to co produkuje řezník věří, nebo je to nejaky protest , je to fakt sila. Ja bych takový individuum nejenom vyloučil ze Slavíka, ale zabýval se spíše tim jestli tohle individuum ( nepíší člověk - to je pro nej moc krásný název) nepatří do blázince nebo do basy. To co produkuje je fakt dno lidske společnosti .

Docela mne to sebralo. A to stačily 2 videa. Horší je, ze tohle monstrum ma ve společnost příznivce. To mne mrazi. Je to dekadence a asi to ukazuje, ze se blíží nějaká katastrofa. Ze lidi nemůžou normálně žít, ze se v okolí vyskytují individua, co musi kriminalizovat. Určitě tenhle řezník je jedním z tech debilu z fotbalových stadionu, co tam zakukleni dělAji bordel. A co na to ta strážkyne lidských prav? My je nemáme?

3 4
možnosti
Foto

1. Předpokládám, že Řezníka nejspíš dobře znáte, když o něm vynášíte takové soudy. Doporučuju přečíst si jeho názory na extremismus a teprve potom psát něco o "debilech z fotbalových stadionů".

2. Máte pravdu, dekadence to je. Nicméně nebýt takového chování skutečných psychopatů, žádný Řezník by tady nejspíš nebyl.

3. Za co patří do basy? Za to, že se vám nelíbí jeho způsob vyjadřování?

5 1
možnosti
Foto

P13e92t91r 17H53a46h23n

30. 11. 2013 10:42

Ale pendrek. Kážete nesmysly. Pokud má Řezník nárok na svoje nechutnosti, které vy považujete za umění a vytírání si zadku konzumní společností a pokud vy máte nárok na svůj názor, má i pořadatel nárok na svůj. Já bych jednak rap místo k hudbě zařadil do jakési kategorie "deklamované poezie", protože s hudbou má málokdy, co společného a jednak bych takhle poklesle adorované násilí (a můžete to nazývat odtabuizováním, jak chcete...a proč vlastně? Násilím by přece neměla být populace krmena ze všech stran) taky v tv vidět nechtěl, protože už jeho vyhledávání a konzumaci považuji za úchylnost. Kde jsou hranice? Až bude v jeho klipu video z reálné dekapitace? Hnus je to a pořadatelé se rozhodli podle svého uvážení. Demokracie má taky své meze a svoboda není bez mantinelů ad absurdum. Neexistuje jen svoboda moje, ale taky Vaše a ty se nemusejí chtít nutně prolínat bez konfliktu, takže si musíme hranice vymezit a obhájit. Možná mu mohli poslat messengerem tu sošku a prachy, ale zvát monstrum to tv by bylo zřejmě nevkusné.

5 2
možnosti
Foto

P27e82t46r 42H22a62h72n

30. 11. 2013 10:50

Nicméně ohledně reportáží a reportérů tv Nova s Vámi hluboce souhlasím. Nevím, jestli jsem tak konzervativní a nebo si nedovedu představit, že by se normální člověk řeznickými tématy mohl skutečně upřímně a poctivě bavit, či poučit.

1 1
možnosti
JK

J73a25n 24K24o54n78á97š

28. 11. 2013 19:07

"Vyřazení Řezníka z přenosu je právě takovým aktem konverzace statu quo." - Nemělo by tam být spíš konzervace?

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu - už mi z té práce hrabe. :-)

0 0
možnosti
JH

Hezky napsaný článek to ano. Ke kvalitě Zlatého slavíka se vyjadřovat nebudu, ale Řezník? Děkuji nechci! Poslechl jsem si zhruba 10 jeho "písní". Myšlenka rozvinutá do 4 minutového sledu nechutností a vulgarit mi zrovna přínosná nepřipadá. Neustále řešíme stoupající agresivitu mladých, jejich neschopnost se vyjadřovat jinak než na úrovni žumpy. Na mne působí dojmem - upozornit na sebe za každou cenu. 

Za chybu považuji, že ho organizátoři nechali dojít tak daleko. Neměl být do hlasování vůbec puštěn.

8 1
možnosti
Foto

Pokorně skláním hlavu před tím, jak skvěle jste popsal to, co se stalo při hlasování na internetu. Díky!!! ;-)R^R^R^

1 2
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3911x
Středoškolský učitel angličtiny a společenských věd. Taky amatérský muzikant a filmový nadšenec, překladatel trailerů, vlastenec a rumunofil.